نسل دوم فضاپیمای دراگون [اینفوگرافیک]

عرصه حمل و نقل فضایی با بازنشسته شدن شاتل ها فرصتی را برای شرکت های خصوصی نظیر اسپیس ایکس فراهم کرد تا به طراحی، توسعه و ساخت فضاپیماهایی با کاربردهای مختلفی از جمله حمل انسان دست بزنند.

دراگون یک نمونه موفق از دستاوردهای کمپانی اسپیس ایکس محسوب می شود که در پرواز و ماموریت های آزمایشی خود بسیار بی نقص ظاهر گردید.

نسل دوم این فضاپیما که در حقیقت ادامه دهنده و مکمل نسل پیشین است دارای ویژگی هایی بوده که در ادامه به صورت اینفوگرافیک به نمایش درآمده اند.

 

11dragonv2_digiato_2 dragonv2_digiato_3 dragonv2_digiato_4

 

برای مشاهده ی اینفوگرافیگ در سایز اصلی برروی این لینک کلیک نمایید.
[iconbox title=”” title_align=”center” content_align=”center” content_color=”#59d600″ align=”center” type=”vector” icon=”enotype-icon-cc” icon_align_to=”box” size=”32″ icon_color=”#81d742″ icon_color_hover=”#ffffff” ]تالیف، گردآوری و گرافیک: علی خورشیدی بنام | این مطلب به صورت اختصاصی برای «دیجیاتو» نگارش یافته است. | انتشار این مطلب در سایر رسانه ها، مبتنی بر قوانین دیجیاتو است![/iconbox]
نخست در اینجا انتشار یافت:دیجیاتو

مقالات مرتبط

7 حیوان که صدایشان از دور شنیده می شوند!

[iconbox title=”درحال ویرایش!” title_align=”center” content_align=”center” title_color=”#dd3333″ align=”center” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”box” size=”24″ icon_color=”#dd3333″ icon_color_hover=”#dd9933″ ]این مطلب هنوز ویرایش نهایی نشده است! لطفا شکیبا باشید.[/iconbox] [divide style=”dots”…

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *